Tuesday, May 12, 2009

mama,ain,aku & sewaktu dgnnya

akhirnya..hampir 4 bln menyepi baru berpeluang post entri kat sini,banyak benda nak tulis tp yg termampu je blh tulis kat sini:
1.pertama dan selamanya alhamdulillah syukur pada Ilahi kerana aku akan menimang seorg lagi cahaya mata,ain akn jd kakak insyaallah by the end of august,tq mama azlin..i luv u so much..
2.dunia keje aku yang bermula 3 januari lepas sampai saat ini tak berhenti berputar ada ketika rilek ada ketika bagaikan 24 jam itu terlalu singkat bagiku,apapun inilah lumrah dunia muaddib...tanggungjawabnya bkn setakat murid dapat 5A dkt upsr shj malah di akhir kelak aku akn disoal apakah aku berjaya menjadikan mereka hambaNya yg sebenar..
3.sedih dan penuh doa serta penuh pengharapan kpd rabuuljalil ats kesihatan org tua kami..mak aku,ayh dan mak mertua yg tak berapa sihat,semoga Allah memberikan keafiatan kpd mereka semua.
4.to lailatul azlin..anda selamanya yg kucintai,ulang tahun mahligai bahagia kami sdh mencecah thn ke4,semoga Allah terus membimbing kami mewarnai kehidupan sekeluarga kami penuh dengan warna warni keimanan dan ketakwaan kpdNYa..
5.to ain,papa doakan semoga cepat sembuh,sdh 4 hari ain demam, tp pg ini tgk ain semakin baik..pjm celik dah 3 tahun kau ain yea,dah nak dapt adik boy...opss boy ke?insyaallah...
6.smp sini dulu jmpa lagi...tgh jaga bdk exam ni...hehehe...calon2 jgn bising,
bye

1 comment:

Lynn Abd Latib said...

alah sweetnya...bestnya dah boleh bukak blog kat sini...sgt best!1